söndag 13 september 2015

ÖNSKESÄNGEN HELT KLART











Denna inbjudande bilden hittade jag hos ellos som säljer linnesängkläder från Dirty linen. Och dom är ju så så fina, men påslakanet överst med bladen på vill jag ha. Har sökt överallt, men hittar inga. Det är samma mönster som på min bikini från hm och har fått för mig att de kommer därifrån, men känns ju dumt att ellos skulle visa en bild med produkter från deras konkurrent. Så vet ni mer än jag om dessa sängkläder så tveka inte att höra av er. Den där sängen alltså. Vill bara gosa ner mig. Är lite smått besatt av sängkläder just nu märker jag och sängar och sova. Lampan på väggen den var inte fel den heller. Längtar tills jag kan börja i vårat sovrum. Just nu så är jag urfattig och får snällt vänta en vecka innan något drastisk ska hända.  Då blir det en tur ner till färgaffären och hittar en perfekt färg till min tapet. Och sen så ska allt vitt bort. Och jag tänker inte lyssna på något som låter som det blir för mörkt, du kommer ångra dig eller tänk efter en gång innan. För jag är trött på att tänka. Nu ska jag bara köra. Inte fega ut och inte lyssna på någon. Blir det fel målar jag väl bara om det till vitt igen. Simple as that!




ha en bra söndag och känn inte ångest för morgondagen, jag lovar att jag gör det för alla ändå. Ucsh usch usch jag vill ha mer helg, mer sovmorgon, mer fritt och mer tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar