tisdag 8 september 2015

NÄR LYCKAN LER ÅT EN IGEN. KÄRLEK PÅ DET











Det allra bästa med hösten är ju att det blir mörkt så man kan mysa in sig med tända ljus och att inte all smuts syns så mycket. Fick ju stå och skrubba skåpsluckor när jag kom efter jobbet idag då de var nerkletade allihopa och jag hade inte ens märkt det förns jag kika närmare. Usch, rätt äckligt faktiskt. Nu ska jag fortsätta att damma då jag väntar på Myran som är på skolan fortfarande, för sen drar vi mot stallet för att fortsätta med den nya hagen och sedan hämta ut paket på ica. 







Idag har varit en sån bra dag. Mitt humör är liksom bättre än någonsin och jag känner livet i mig igen. Vet inte ens när jag gjorde det sist. Känns så jäkla underbart. Och då har ändå tvättmaskinen gått sönder och jag fick en tråkig räkning som jag missat. Inget ska få förstöra nu. Hoppas ni har en toppen tisdag och mår fin fint.





kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar