lördag 26 september 2015

DEN HÄR DAGEN ALLTSÅ... TREVLIG








Ni vet dom dagarna man undrar om man skulle gå upp ur sängen, dom är för träliga och man vill bara vakna upp till en ny dag och önska att den var tvärtom som den innan. Det är så mycket i hjärnan som går runt runt och man vill bara ta alla tankarna och funderingarna och slänga ut dom. Jag försöker att lösa detta problem med ungefär samma taktik, bara slänga ut det, hoppa på det och be det dra långt bort. Det funkar ju inte så bra än så länge, men om det visar sig vara en bra strategi så lovar jag att uppdatera er om den. Vem vet, kanske jag upptäckt något mind blowing inom hjärnforskning. Känner att det börjar lukta lite cash här.


Ok dagen, morgonen sög, promenaden sög (tappade bort lurarna och tvingades lyssna på ett mindre tradionellt vis), stallet sög bitvis (Frida vägrade gå när vi väl hade sadlat henne och skulle bege oss ut och jag hade bara lust att gräva ner mig och skjuta mig bara för att garantera att jag skulle slippa komma tillbaka till det här miserabla livet just då), min kropp suger då den har en infektion som vägrar ge med sig trots att jag har tydligt berättat att den är liksom inte välkommen. Och jag mentalt suger då jag verkligen verkar vägra att komma ur min deppfas. Så lite så är det. 


Nu ska jag ta en dusch, fräscha till mig och get a grip över mig själv. Tända lite ljus, duka fint och se 22 jump street och bara sukta över hur sjukt fin den där killen är och den andra han är bara så jäkla bra. Lugnt dom bästa just nu. Ha nu en fin kväll på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar