lördag 25 juli 2015

COUNTRY ÄR MIN NYA GREJ (DOCK EJ BOOTSEN)




Sitter här och är full av självömkan sen gårdags kvällen. Vågar inte titta på mitt konto riktigt än, vill inte ha ännu en grej att gräma mig för så än så länge sitter jag och förtränger gårdagens kortdragande. Jag hade kul i guldklänningen. Den är verkligen ett säkert kort. Valerie kan det där med klänningar. Lyssnar på Nashvilles låter på Spotify och Clare bowens låt Crazy tonight kan kanske summera hur man känner sig ibland när man bara vill gå ut och parta loss som om det inte vore en morgondag. Riktigt så var det inte igår, men en dag kanske. Här är några textrader ur låten, men vore jag er så skulle jag lyssna på alla för Country är, har jag precis upptäckt, riktigt bra. 



Well I paid way too much for these jeans
And they look too dam good not to be seen
So if you don't want to play baby
I'll go meet up with the ladies
And you know exactly what that means





I'm gonna go crazy if I don't get crazy tonight
I'm talkn' startin' trouble, seeing double, hey handsome you got a light
No matter what you were thinking that I wouldn't honey I just might





I'm gonna go crazy if I don't get crazy tonight
Body shots, French kiss
Hold my beer and watch this
That's what I had in mind
Do you wanna, 'cause I'm gonna





Men som sagt så är inte huvudet med mig alls idag. Har kikat på filmen Fury med bland annat Brad Pitt (hur kär var man inte i honom back in the days när man grät floder till Höstlegender eller dreglade till Fight Club). Den handlar om ett gäng soldater som slåss mot tyskarna i andra världskriget. Sjukt bra. Han är fortfarande riktigt bra ögongodis den där mannen. Rekommenderas verkligen. 






ha en bra dag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar