tisdag 28 juli 2015

DRESSINGROOM IN PROGRESS







Såklart SnålSandra köpte för lite lister. Det räckte till ett halvt minirum, men så var jag ju osäker på om det skulle bli bra med antikfoder istället för de raka. Jag gillar det fast kanske skulle jag tagit de släta och göra fler rutor, men nu är det gjort. Har gjort allt i fel ände, men jag är ju så otålig så jag måla allt först, sen lister och sen spacklade jag hålen. Totalt fel jag vet fast vem orkar göra allt rätt hela tiden :)


Nu kommer problem nummer ett: Ville ha två mässingsstångar till galgarna, men inte så lätt att fästa dom i snedväggen. Så här behövs extrem tankeverksamhet att lösa det problemet eller tänka ut något annat att hänga kläderna på.

Problem nummer två: Speglar. Hade checkat ut en perfekt från ikea, men ett rör sitter i vägen så där måste det tänkas om, igen.

Problem nummer tre: El. Så värdelöst med eluttag i detta hus. Är det något man måste ha i ett dressingroom/wic så är det väl bra ljus. Och om jag hade haft bra eluttag så vet jag inte vad för sort lampa man ska ha. taklampa, spotar eller vad? Har ni bra svar eller förslag så skriv genast. Desperat.



Världsliga problem ska lösas med värdsliga idéer.





ha de fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar