torsdag 23 juli 2015

HALL & VETERINÄRBESÖK




Är lite såhär evighetstrött på allt som händer. Nu har Candy gått och fått en massa sår på benen igen. För en vecka sedan hände det första gången och då hade hon flera sår på varje ben så då var det bara att ta in veterinären för att kolla upp det. Och nu har det hänt igen. Jag tror att hon orsakat dom själv när hon försökt fått bort alla dessa flygande insekter, men det kan ju vara vad som helst. Det gör mig smått tokig.  




Olivträden är allt rätt fina i år trots min behandling. Och den där stolen gillar jag skarpt. Någon ansåg att hjulen repa golven inne så den blev utslängd. Det tyckte jag väl var lite orättvist, men den står ju bra där med. 














Nu ska jag skjutsa dottern till sin kompis för sleep over och sedan försöka göra någon nytta hemma. Gräsklippning är ett måste, urk. Tvätta, ännu mer urk. Köpa en tidning och slappa, mycket trevligt. Tror jag tar det sista alternativet. 






Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar