torsdag 23 juli 2015

ALTAN & ONSDAG







Ser ni min klätterros där i bakgrunden? Den är magisk. Och överallt. Och himlen, ja den är molnig som vanligt. 








Nämen hej!



Onsdag har snart passerat och snart är det fredag. Hoppas min nya outfit hinner komma. Vad har den nya positiva Sandra hunnit göra idag då? Bli inte chockad nu, men jag har faktiskt köpt färg till min walk in closet. Själv fick jag nästan en hjärtattack av min spontanitet eller ska man säga handlingskraft? Det som kanske inte var så genomtänkt var att jag och Myran cyklade ner till byn. Lite bökigt att balansera en fyra liters hink på styret fast är man född i en målarfamilj så klarar man det galant. Det var verkligen inte så att jag var rädd att jag skulle tappa burken och all färg skulle rinna ut typ mitt på kanalbron, verkligen inte.  I vilket fall som helst så blev det rökgrå färg och blir det inte bra tänker jag bli sådär arg så man gråter som en idiot medans man skriker dom värsta ord man kan och samtidigt parar ihop dom med dom fulaste man vet. Då har man fått ut maximaleffekt på sin ilska. Dock bör man göra detta när man är ensam och inte när alla fönster är öppna. Finns risk för att man betraktas som en olämplig förälder annars. 


Vad jag gjort annars? Cyklat har jag redan nämnt, skjutsat Myran på kalas långt upp i skogen, hämtat henne, skruvat över femhundra skruv, monterat paviljong ( tackar ödmjukast för hjälpen vi pygmeér fick) och städat lite. Känns som jag inte fått gjort så mycket, men klockan går för fort. 






ajöken ajöken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar