torsdag 2 juli 2015

PIONER & VARDAGLIGHETER














Nu kommer de, pionerna och jag passar på att ta in lite för buketter inomhus. Luktar så gott. Det känns lite vemodigt att knipsa av blommorna nu, men jag försöker ta de som hänger ner och ändå inte syns.









Hallojsan!


Idag är näst sista jobbdagen innan semestern och snacka om att jag längtar dit. Till semestern alltså. I huvudet är jag nästan där. Så svårt att lägga sig i tid för att försöka att hinna sova relativt många timmar. Nu när det är så varmt går det ju inte att gå ut och ta en pw klockan sex för det är för varmt för hundarna. Igår var vi ute i nästan två timmar och det funka ju eftersom vi tog många badpausar (åkte nästan med själv då Smilla bara slänger sig ut), men nästa gång får Maja stanna hemma. Är för varmt för henne. 



Solade lite för mycket igår så idag ska jag försöka att hålla mig borta från de första starka timmarna då huden inte gillar det. Några åker iväg med båten för festivalfirande, men det är inte min grej så jag stannar hemma och chillar i lugnet i stället. Ska försöka att rensa i min garderob, så sjukt tråkigt så jag tror att jag smiter från det om jag känner mig själv. 






ha en bra torsdag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar