fredag 3 juli 2015

ZOOMBIE & KÄRLEK










 




Goder morgon på er alla!






Vaknade som en levande död. Lovar att någon jäkla liten zoombie har kommit och bitit mig inatt. Håret stog överallt (gör det visserligen varje morgon), ögonen knappt öppna och gången var släpande. Ska vara tacksam att jag ens kom ner i trappan utan att trilla. Känner att det inte släppt än, men kanske om sex timmar då jag går på semester. I fyra veckor. Jag lovar att jag är kär i fenomenet semester. Längesen jag hade semester och jag lovar att vi kommer vara det perfekta paret. Jag ska vara uppe hur länge som helst, gå upp när jag vill, ta pw:s på morgonen och bara vara kär. 




Idag blir det utgång så det känns lite kul med. Kan bli en bra fredag alltså. 
Hoppas just du kommer :))








kram på er


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar