tisdag 21 juli 2015



allt från hm






Eftersom jag har varit så grå och trist ett tag tänkte jag att mitt yttre måste passa mitt inre så snart kommer dessa till mig. Och lite skokärlek kan ordna det mesta. Nu är det nämligen dags att ta av sig offerkoftan och sluta lipa och man up så att säga. En lång hurtig pw kan göra underverk för ens humör. Precis vad jag behövde för att rensa tankarna. 








Hallojsan där!



Alltså jag var ju rätt depp alltså, sjukt tråkigt depp, men nu är jag trött på att vara depp. Det var för långtråkigt. Så nu är det nya tag. Kanske man ska ta och köpa lite lister och fixa klart i detta hus eller börja med wic? Något drastiskt bör göras för här ser det inte roligt ut. Det är det man ska göra när det regnar, fixa saker inomhus. 


Jag och min myra hade tjejkväll här och det var så lugnt och skönt. Killarna sover borta och fadern är borta så då mös vi ner oss i soffan och kika på Narnia. Ruskigt bra barnfilm. Och Tilda Swinton är så fin som isdrottningen fast elak, men mest snygg. Värt att se bara för att kika på hennes coola hår.





ajöken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar