lördag 9 maj 2015

ATT SLÅSS MOT VEGETABILISKA KRAFTER










Gårdagens kämpande med rabarbern lämnade verkligen ingen mersmak till att ge sig in i den leken igen, men shit must happen så bara att ge sig ut och göra lite nytta. 






Har äntligen tagit ut hundarna på en promenad längre än till postlådan så jag känner en sten lätta från mitt hjärta. Var nere på Hästboudd så dom fick bada och leka av sig i sanden lite. Älskar att gå där nere med hundarna. 



Sitter och funderar ut hur man ska kunna inreda våran balkong. Just nu är det inget på den och om jag ska vara ärlig så har det aldrig varit något där av värde. Har liksom inte haft lust att slösa varken pengar eller energi på den eftersom barnen varit små och jag har inte velat uppmuntra dom att vara där ute, men nu är dom stora nog att förstå att man inte klättrar på räcken och annat hemskt. Vet inte hur många gånger jag fått upp den där bilden av krossade barnhuvuden nere på marken och insett att den där balkongdörren får fortsätta att vara stängd. 






Ha nu en alldeles förträfflig lördag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar