lördag 9 maj 2015

A LITTLE GENTLEMAN











När jag var ute i trädgården (som vanligt) och hade händerna fulla av jord trots handskar så kom det ut en liten kille och visade sina nya skor. Sedan sa han att han ville prova sina skolavslutningskläder och kavajen, speciellt kavajen. Ja, jag var rätt trött på allt pillande med plattor och mått som inte stämde så jag tog tacksamt emot ett förslag om lite klädvisning. Så vi testade allt och jag insåg att han är sötare än sötast den där lilla mannen och att han gillade allt. Så jag känner mig också så nöjd att jag inte behöver tvinga på han något han inte känner sig bekväm med bara för att glädja mig. 







Just nu är jag helt själv då alla barn är borta på annat och jag måste passa på och jobba på så nu är rasten slut och time to get something done om jag ska visa upp ett någorlunda klart projekt lagom till min födelsedag. Fast just nu känner jag mig lugn och inser att det är typ hundra dagar kvar och jag skulle lugnt hinna klart allt på en vecka. Lugnt alltså. 







ha de

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar