tisdag 14 april 2015

VISSA HAR DET I GENERNA









Såhär effektiv har jag inte varit på länge och det känns riktigt jäkla bra alltså. Och då tänker ni: vad har hon gjort nu då som är så himla bra? Ja det ska jag säga er, jag har rivit läkten vid dörren så vi kan brädfodra om. Och det slutar inte där. Jag har också varit ute och gått. Amen på det liksom. Mockat i stallet (har nog redan nämt det, men det var det ända jag kom på mer eftersom jag tydligen inte hade varit så effektiv, faan oxå). 
Kom på att jag snart ska plocka ur en pall lecasten. Yes, visste väl att jag är sjukt effektiv. Förut var jag ju inte det, men nu nu är det läskigt hur bra jag är. Det är liksom mitt mellannamn och i ordlexikonet är det en bild på mig där. Bli inte avis, det är inte alla som klarar att bära upp all denna effektivitet så ni behöver inte känna er ensamma. Vill väll inte skryta, men jag är troligtvis den enda av min sort. Livet är orättvist för somliga. 



ajöss då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar