onsdag 15 april 2015

ALLTID DESSA CRAVINGS



När jag har super cravings på att handla en helt ny garderob så försöker jag stilla mitt begär genom att leta ut schyssta outfits som jag skulle bära nu i vår och sommar. Jag vill ju såklart ha allt och allt går ju att kombinera för det är verkligen casual plagg. En bas som bör finnas i allas garderob är ju jeansskjorta, vit tee, klassisk stilren skjorta och så jeans. Slitna, mörka eller boyfriend modell spelar ingen roll allt går. Lägg till ett par färgglada klackar så är du party klar direkt eller välj loafers för en dag på stan. Och den gula jumpsuiten är ju ruskigt fin och piggar upp vilken trist garderob som helst. Jag skulle ta de blommiga platåsandalerna till (som jag för övrigt precis klickat hem... ohh yes come to mama) och en slarvigt uppsatt frisyr med blombandet till. Koftan, stråhatten och väskan är perfekta accessoarer till alla outfits. Känner just nu att det hade motsatt effekt och att jag blev ännu mer sugen på att klicka hem lite kläder, men jag har ju redan i stort sett samma outfits hemma förutom jumpsuiten och gult är min favvo färg. Det här kommer bli sjukt svårt.  







summer outfits




Allt är från hm





Min dag har varit riktigt usel då jag varit på så dåligt humör. Inget tålamod alls och de stackars små barnen gör nog bäst i att hålla sig undan känner jag. Kan det vara det pissiga vädret eller att jag helt enkelt är en usel människa. Det lutar åt det sista alternativet. 






kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar