fredag 20 mars 2015

HOTELLET & VERKLIGHETEN














Hotellet vi bor på i Bahia feliz är riktigt bra för det är fin pool, affär, restaurang och nära till havet. Eller ja ganska nära till havet. Man får gå ner i en mördarbacke innan man når det, men då får man ju bara lite extra träning.  På bilderna ovan satt vi vid en liten pub/restaurang precis vid havet och hade det gött. Solen sken, jag läste en bok, livet var bra. 


Tillbaka till verkligheten: igår hemma i Sverige, hemma i Karlsborg, hemma i min egen trädgård så började jag att fylla i lite jord där det ska sås gräs och tog bort några av odlingslåderna i trä. Jag försökte komma på hur trädgården ska utvecklas och hur jag ska utveckla den. Tror mig ha kommit på en eventuellt lösning, men den måste ju förstås snackas igenom. Nu ska leca block inhandlas och det roliga börja. Det är murningen som gör att jag verkligen lever upp, så jäkla kul. Måste dock göra klart lillebrorsrum, fan, fan, fan, har verkligen ingen lust, men vill ha klart det innan. Så många började projekt, inga avslutade.






ha nu en riktigt bra fredag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar