torsdag 19 mars 2015

UTELIV & KLÄNNINGSTRADITIONER













Sista kvällen ute så fick jag ju följa med på nåder då jag lovade dyrt och heligt att inte vara en sån party killer och jag var verkligen inte det. Jag var nog till och med piggast av alla. Innan utgång drog vi till Atlantico och jag passade på att införskaffa mig en klänning på Springfield som jag gör varje gång, denna var rosa blommig i ett tunt tyg med skärp. Älskar skärp. Så mellanlanda vi i lägenheten och bytte om och drog några schyssta partylåtar på Spotify, typ Ganjaman på repeat, raggade en taxi, fick en snilleblixt att stanna på en Lucky Luke bar i San Agustin och förpestade andedräkten med en massa vitlöksbröd, raggade en ny taxi och åkte till Pacha, försökte tvinga i oss drinkarna och längtade hem till sängen. Ja och sen drog vi hemåt och kramade kuddarna. Men dagen var så mysig med baccardi, bok och hemskt trevliga samtalsämnen vid en pub vid havet. Gubben bredvid skrattade han med ibland hi hi. Då var det som man kände livet i sig alltså.



Klänningen på bilden är så så fin, men jag kom fram till att några glädjeskutt och klappandes med händerna var liksom inte att komma på tanken då den är lite lagom kort för sprudlande aktiviteter eller så får man bjuda på rumpchock. 




Nu ska jag ta en dusch och läsa klart min nya spännande bok "Barnbruden". Så snart kommer en av sandras fantastiska bokrecensioner här på bloggen så håll er till tåls. Vet att det är svårt, men var modiga.




kramars på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar