söndag 22 februari 2015

TRENCHCOAT INSPIRATION











alla bilder från pinterest




Beige halvlång trenchcoat är så snuskigt snyggt. Den har allt man kan önska sig i ett stycke tyg: klassisk, trendig och sexig. Till jeans och klackar, jeans och sneakers, klänning och klackar, klänning och hunters eller nude liksom. jag tror att vi kommer få se mycket av trenchcoaten nu i vår. Både denna längd och den långa. De jag visade igår var mest av den långa modellen och det är den jag är ute efter då jag redan har en som är liknande dessa över, men jag säger definitivt inte nej till en till. Man kan aldrig ha för mycket jackor eller skor. 










 alla bilder från pinterest



Färgglada trenchcoats är inte fel de heller. Den lila är så snygg och jag gillar inte ens lila, men den gula alltså. Jag älskar gult. Jag måste kika efter en sån för den blev direkt min nya crush. Och så hon stylar den med slitna jeans i boyfriend modell och klackar och en enkel tisha. Enkelt, men ändå så snyggt. Håret vore ju inte helt fel det heller, men jag suger på att fixa lockar och sådant så jag kan ju släppa den biten. Erkänn nu att trenchcoat är så snyggt som jag sa att det skulle vara?! Väl investerade pengar att köpa en då jag finner det högst otroligt att de skulle gå out of fashion på ett bra tag och om det så skulle göra så kan ni ju alltid slå er in på att bli poliskommissarie eller advokat för där är det typ standard (enligt alla filmer och vi vet ju att filmvärlden speglar sanningen). 





kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar