lördag 21 februari 2015

TRENCHCOAT MIN NYA "VILL HA"

Linnetrenchcoaten från hm



Helt ok från Ellos 


Snygg som tusan från Gina Tricot




Drömtrenchen fån by Malene Birger hos Isa Couture


Denna trenchcoaten från Lindex





Jag är helt såld på trenchcoat just nu, som resten av modevärlden. Jag vill ha en lång i tunt material som är så snyggt till både kort klänning och jeans. Det är inte bara snyggt utan ascoolt. Så här ovan har ni ett par att välja på i olika prisklasser och utföranden för jag vet att ni kommer att gilla trenchcoaten lika mycket som jag. Om ni inte gör det nu så är det bara för att ni inte vet om det riktigt än. Måste visa er lite bilder så ni förstår hur galet nere jag är på den här looken. Igår testade jag Lindex variant fast i beiget och den var helt ok dock vill jag nog hellre ha krage på min, men det är en smaksak. 



Återkommer senare med lite inspiration





ajöken ajöken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar