fredag 6 februari 2015

DENNA DAGEN ALLTSÅ






Älskar den här stilen med skjorta och tröja över. Så måste införskaffa mig mer tröjor att ha över. Den på bilden köpte jag på Gran Canaria och den är perfekt. Tunn och mönstrad. Såg en supersöt inne hos Malenami från Lindex (of course) som jag blev lite kär i så den ska jag kolla in på lördag. 




Fredag fredag fredag fredag å jag bara älskar det ordet. Lyssnar på Håkan hellström nu och äter världen torraste havregrynsgröt. Barnen är i Stenkällegården hela dagen och det innebär att jag är nästan själv på skolan. Så trevligt. Ingen som stör mig när jag städar och fejjar. Sitter just nu och tänker, som den jobbigt dumma kakidiot jag är, om fikat finns kvar sen igår. De där havrekakorna med choklad är ju snuskigt goda. 

Idag ska jag göra min fredagsstädning, ut med dogsen, ta stallet och klura ut något gott att äta ikväll. Har varit sugen på hemmagjorda klyftpotatis i ugn ett tag så det kanske är dags för det nu. Bara att börja goggla recept för jag är värdelöst på det dock har jag lärt mig att grilleffekten på ugnen är jäkligt bra just på de där små rackarna. 




kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar