torsdag 5 februari 2015

marin & guld







Ingen hemlighet att blått börjar bli min nya måste ha färg. Och tillsammans med gulddetaljer, helt kört för min del, bara känner att klick fingret är där igen och ställer till det. 

Smycken är inte min grej riktigt, men dessa örhängen från marc by marc jacobs är ruskigt fina. Klockan lika snygg som alltid. Måste verkligen ha en klocka i klassisk tidlös modell som denna. 

Nya jackorna från Holly & Whyte i marint. Har ju den långa blåa modellen fast i grått. Super skön fast sällan jag använder den, men den finns där när jag väl vill ha den. Alltid redo liksom





Nu ska jag gå upp och se om några kläder vill passa på denna kropp. Måste börja tänka på packningen till helgen då vi ska ut och käka och troligtvis vara lite mer preppy än gamla jeans och t-tröjor. Får leta upp den där hålla-in underklänningen så jag möjligtvis slimmar åt det värsta och resten får man på köpet så att säga. 





ha en bra kväll och tänk inte på mig som ska lida all 
helveteskval bara för att försöka se lite vettig ut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar