söndag 25 januari 2015

UTELIVET I SKOGARNA














Broder sms mig vid elva och undrade om vi skulle ta en vandring med kidsen och klart som tusan vi skulle det. Jag satt ju typ fast i soffan och gjorde inget vettigt så då var det bara att fråga nästa broder om han skulle med och han i sin tur fråga pappa och så drog vi lite senare. Det blev en mycket kort vandring på en ca 40 minuter tur och retur och grillning av korv, burgare och marshmallows i pausen. Inget förbrännande precis, men alltid skönt att få komma ut och barnen och hundarna verkade nöjda och då är man ju liksom nöjd. Nästa helg kör vi utan kids och jag ska försöka hitta en bra led på två mil för nu jäklar ska vi gå. Och det är ju en partyhelg så jag tror det behövs att komma ut lite efter det.





Nu ska jag börja med maten och ta en varm dusch


kram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar