måndag 26 januari 2015

KLART VI ÄR BÄST







Vi var ju ute i skogen igår och traskade och då stannande vi till vid ett vindskydd som hade en trevlig grillplats. Nyfiken som jag alltid är så var jag bara tvungen att läsa alla namn som stog skrivna med kol på vindskyddet. Vi glömde märka våran vistelse trots att barnen skulle göra det efter vi grillat, men minnet är kort på de där små med så det får bli nästa gång. Vindskyddet låg ovanför Djäknesundets badplats och jag bara kände att klart vi ska åka tillbaka hit och sova över i sommar. Så mysigt att sova i naturen fast det säger jag ju varje år, men ändå lyckas jag aldrig riktigt få till alla storslagna planer jag har. Kan bero på att mannen inte gillar skogsliv eller att jag bara är usel på att verkställa saker. 





Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar