söndag 25 januari 2015

ÖNSKA SIG NÅGOT FINT






Denna bilden från Ellos gör mig så sjukt inspirerad till att ändra om allt hemma. Gardinen, fåtöljen, tavlorna, lampan, mattan, borden och olivträdet, ge mig ge mig!!! Men så tänker jag efter och inser att vi har två hårbollar som är överallt och omedvetet (ibland är jag bergsäker på att det är högst medvetet) förstör ganska mycket så allt det där som man önskar sig kan man lika gärna skippa för i åtta fall av tio så lär det vara fullt av tuggmärken, spyor och ingrodda hundhår inom en snar framtid. Och så är ju halva vardagsrummet fullt av teknologiska prylar eftersom vi inte alls är medelålders utan mer typ arton och har högljudda fester varje helg och går omkring i underkläder och slänger strumpor överallt som vi aldrig plockar upp och har tomma take away matkartonger över hela köket eftersom vi inte vet vart soptunnan är. Så just nu känns det som vi bara ska genomlida fyrtioårskrisen och sen får vi se om det kan bli lite ordning. 



kram   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar