fredag 10 oktober 2014

HARLEQUIN TAPET





tapet från ellos




Har nu beställt tapet till lillebrors rum och jag snålade in och tog Ferm Living kopian istället för the real deal så att säga. Jag brukar inte göra så utan väljer hellre att satsa på det jag verkligen vill ha, men här fanns det några faktorer att ta hänsyn till som hur länge han kommer vilja ha den, hur länge jag kommer vilja ha den och så det slutgiltiga, jag var typ pank. Så då blev det det billiga alternativt denna gången, men det kommer nog bli snyggt ändå. Ska ju vara en panel som ramar in tapeten också och det är det som jag älskar för det betyder att jag får bygga igen. 


Fredag idag och som jag älskar denna dag. Skulle varit med på ett litet galej med jobbet, men då hade barnen varit tvungna att sova borta igen och det ville dom inte så då fick det bli en mysdag med kidsen istället. Är rätt trött så det passar mig perfekt. 
Ska hämta myran och hennes kompis i skolan med Candy så dom kan få rida på henne hemåt och så planerar jag för en promis till affären och sen lite grillning och CHOKLAD. Så jag saknat det. Varit utan i en hel dag. Kämpigt det där med beroende, men det går ju om man verkligen vill och om man redan malt i sig allt som fanns kvar hemma. 




ha nu en riktigt bra fredag 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar