fredag 10 oktober 2014

MÅSTEN FRÅN HOLLY & WHYTE































































1. Halsduken som passar min kappa perfekt finns här

2. Ponchon som fick mitt hjärta att    slå extra slag dock slutsåld     online finns här

3. Snygg skjorta som passar överallt finns här

4. Kabelstickat är aldrig fel, finns här





Ni borde ju vid det här laget veta att jag är typ dööööökär i Holly & Whyte kollektionen från Lindex. Och fick ett mail idag om nyheter därifrån och redan så är ponchon slutsåld online. Hur irriterande är inte det då. Fast eftersom jag lagt in ett köpstopp på mig själv tills jag får på mig mina byxor utan att jag ser ut som en felstoppad korv så var det nog troligtvis bäst att jag inte frestades. 


Har haft en superbra dag med barnen idag trots att en regnskur kom emellan. Precis vad vi behövde. Nu är vi trötta efter god mat, godis och Frost. Bara jag som är uppe och spelar lite Gyllene Tider och slappar vid datorn. 





Kramars

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar