tisdag 2 september 2014

INSPO HALL













Lite såhär tänkte jag i gårdagens inlägg. Är usel på collage, men ni förstår nog tanken ändå. Tycker att det bruna gör sig fint till tapetens bruna kvistar så jag vägrar vitt igen. Har faktiskt tröttnat på vitt. Nu vill jag ha färg, mönster och ännu mer mönster dock ej i våran hall nere. Där är det sjukt rörigt och ska få bli vitt. Sjutusen jackor, väskor och skor som aldrig hängs in bidrar till en härlig mångfald av kulörer och mönster så där gör vi på lugnet själv. Alltså vitt. 


Idag är det utvecklingssamtal med Myrans fröken och jag måste städa undan uppe. Beställa tapeter och affischer som äntligen kommit in i lager igen. Får inte tveka längre. Och betala mina räkningar. Troligtvis får allt beställande vänta till nästa månad, mindre kul. Men tiden går fort.





kram på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar