tisdag 2 september 2014

ÄNNU EN BILD PÅ DET DÄR BARNRUMMET








Ja, jag är totalt nere i den där tapeten, panelen, färgen och allt liksom så därför blir det en hel del bilder. Det är ok va?! Äh jag har ju redan diskuterat det där med vem som egentligen bestämmer här. Jag. Enväldigt. Helt odemokratiskt. Så det blir mer bilder. Jag ska liksom plåga er in i det sista. Nästan så det blöder ur ögonen på er om ni ser det här rummet igen. Dock är jag inte riktigt så grym för jag vill ju att ni ska se hur duktig jag är och smart och helt underbar. Men betänk att det är enda anledningen till att jag skonar er ;)


Bara för att demonstrera hur smart jag är så håller jag på att laga tacos, men har troligtvis slängt den där lilla tacokryddspåsen för den är totalt borta och jag är så irriterad. Tur man kan ringa sitt krisnummer och begära hemtransport av en ny. 




kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar