måndag 1 september 2014

WILLIAM MORRIS WILLOW BOUGH








William Morris tapeten Willow bough finns ständigt i mina tankar till hallen uppe, som för övrigt ser förjäklig ut och har alltid gjort. Jag måste skärpa mig och göra iordning allt. Liksom inte lämna allt halvklart och bedrövligt. Super skärpning. 


Så nu ska denna beställas från England och två platsbyggda garderober med dörrar från ikea i brunlaserat trä ska byggas upp. Barnen behöver få mer plats för sina kläder även fast en rensning vore mer på plats, men det är tråkigare än att bygga nytt och STÖRRE. Älskar att bygga. Tror nog att jag skulle kunna bygga de där garderoberna själv eftersom jag är typ bäst på snickeri dock ej finsnickeri, väldigt stor skillnad där. Det krävs ju noggranhet på det sistnämnda och den talangen har jag inte begåvats med. 


Har gjort detta idag cyklat till jobbet (elcykeln borde få nobelpris), jobbat of course, cyklat hem, gått ut och gått med min vän i över två timmar, hämtat lilla skitungen, tankat en enorm bensinslukar bil (har äntligen blivit av med min anskrämliga bil som verkligen inte var bra för min image liksom), vräkt i mig choklad, haft ångest för chokladmoffandet, somnat i solen och drömt roliga drömmar, bytt gardiner i storebrors rum, tvättat, hängt in tre korgar med tvätt (kan hända den mest avskyvärda syssla i mitt liv), städat toaletten för typ hundrade gången då lillebror har lite väl bråttom (borde införa sittvång på de där små liven) och nu har jag ångest för jag åt ännu mer choklad. Tror att jag inte behöver fundera på varför alla jeans sitter så förbenat tight, om jag nu var osäker på det vill säga. 



Kram


2 kommentarer:

  1. Snygg!
    Och jäklar så effektiv du är då! Här får pojkarna sitta och kissa annars får den stora pojken städa dass 😝😜

    SvaraRadera
    Svar
    1. visst är den snygg!!! Borde införa den regeln med:) Är så sjukt tråkigt att skura toan alltså.

      kram på dej

      Radera