tisdag 23 september 2014

BY MALENE BIRGER ÄR SJUKT SNYGGT






Gillar egentligen inte väskor alls, men denna är inte fel. Hittas här
Snyggaste sjalen just nu finns bland annat här

På tiden att jag byter ut mitt fula skal till denna som finns här





By Malene Birger är nog ett av de populäraste märkena just nu tror jag och jag hakar bara på och förstår precis varför. Inte för att jag gillar allt, men det gör man väl sällan. Accessoarerna är de som jag fastnar för mest. I klädväg föredrar jag faktiskt hm mest, men alltid kul att ha något lite extra ibland. 



Igår hade jag en usel natt då storebror hostade hela natten så jag åkte hem tidigt för att sova och titta till sjuklingen. Sen tog jag cykeln och trampade iväg och hämta paket som jag väntat på ett tag och handlade lite mat. Det funkar faktiskt rätt bra att vara utan bil. Sparar in sjukt mycket pengar på att lämna bilen hemma eller som mitt fall, inte ha någon bil överhuvudtaget. Fast just nu visa termometern 3 plus grader och det känns väl inte så jätte lockande att gå ut och trampa då. 


Städade sovrummet, bytte gardiner och hängde in tvätt (mest hatade syssla) och gick och la mig för att kika på Game of Thrones sista avsnitt på säsong två. Väldigt spännande första dag på denna vecka. 



ska nu ta och klä på mig och ge mig ut brrr 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar