onsdag 24 september 2014

DET DÄR MED ATT INTE VARA SIG SJÄLV







Alltså det här med att vara sjuk är inte min grej alls. Har vilat en del och druckit c-vitamin och önskat att jag bara slipper allt som har med baciller att göra som betyder att man måste sitta still. Jag får liggsår, dör uttråkighetsdöden och blir oerhört frustrerad. Och vad spelar det för roll att man är sjuk när man är mamma? Man får ju ändå se till att hela ruljansen fortsätter här hemma. Laga mat, tvätta, städa, ta hand om hundarna och se till att skitungarna (sagt med kärlek ifall ni undrar) inte har ihjäl varandra. Nästan mer vila att jobba istället.  

Imorgon är en ny dag och då är jag frisk. Har liksom redan bestämt det och då är det så. Men nu ska jag slå mitt egna rekord i att gå och lägga sin på extremt mesiga tider. Först dusch och sen sängen och sen GAME OF THRONES, love it, love it, love it. Har nästan gått igenom hela säsong tre idag och jag  är hooked. 





Ha en fortsatt fin kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar