söndag 21 september 2014

LITE SÅHÄR VORE TREVLIGT





den underbara koftan hittar du här

coola hängseljeansen hittar du här




Okey helgen är över och mina sovmorgonar har totalt raderas bort denna helg. Gråter inombords en stund, men sen får jag bli en normal jäkla människa och ta tag i mig själv. Skärpa till mig och odla skägg liksom. Eller inte skägg för tusan, typ mer odla muskler och starta mitt nya liv ( den meningen är så uttjatad i mitt gamla liv fast i mitt nya liv är den ett minne blott då jag kommer att ha ett awesom liv liksom). Och nu är dedt så bråttom med det där "nya" livet då jag har två viktiga saker som kräver att jag skärper till mig om jag inte vill stå där och skämmas för min utomordentligt dåliga självkontroll. Kanske jag ska ta och börja att lyfta lite skrot och flexa muskler på instagram i tid och otid och få andra människor att få ännu mer dåligt självförtroende då de inte kan trycka på avfölja knappen utan istället slänga sig med dåligt valda ord för att döva sitt precis lika dåliga självdisciplin som de flesta har. Kanske ska jag göra så eller kanske ska jag bara ta bort min dåliga ovana eller kanske skiter jag i allt och bara hoppas att allt löser sig tillslut. Strutsmetoden brukar oftast fungera om man har tålamod. Leva livet och hoppas på mirakel. Gillar den metoden bäst.




Denna helg var vi på pingisläger i helgen i Lidköping och det var en trevlig upplevelse. Jag har tittat på ping pong bollar tills jag blev spyfärdig och insett varför det aldrig varit en sport för mig. Blir bara för yr av den där lilla jäkeln. Och så föredrar jag väl något med lite mer spänning i. Tackar vet jag ridsport. 
Jag och de små har kikat lite på Lidköpings centrum och det är himla fint med alla trähus överallt. Så gjorde jag av med typ hela barnbidraget på stadium till kidsen. De kostar de där små alltså. Och storebror och hans fötter ska vi inte prata om. Köper nya gympaskor var tredje månad och det börjar bli lite tröttsamt. Han försökte sig på ett par schysta skor från nike på en summa av 1099 kronor, men finns ingen chans att köpa så dyrt för att användas i en sån kort tid. Då är det bättre att köpa dom till mig. Mycket mer ekonomiskt. Jag är bara en sån smart människa alltså. Nobelpriset är så nära snart känner jag. Jag ligger liksom och sniffar på det. Nästan att jag kan ta på det. Nästan så jag börjar att skriva mitt tacktal. 





Slut på skrytet och dags att säga goder byer på er



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar