torsdag 10 april 2014

NÄR MAN VISAR DET FINA









Ok, vi börjar med att ursäkta minerna än en gång. Herregud, att det ska vara så svårt att se normal ut utan att se sur ut så att säga. Inte lätt alls. Skit samma, nu ska jag inte diskutera mig utan kläderna. Hann inte fota alla ombyten, men jag hade i stort sett bara Odd Molly denna gången. Översta bilden är ett par jeans i det märket och dom är superfina in real life. Var först tveksam till allt bling bling på fickorna, men tycker nu att det är det som gör jeansen så fina. Koftan/blusen/tröjan från ett märke som jag totalt glömt nu, var så skön. Och under det sötaste blusen från Fira. Ville som vanligt ha allt. Kan  jag möjligtvis överraska mig själv med att inte vilja ha något så vore det trevligt. 
Understa bilden är på en klänning ur Odd Mollys nya kollektion och den var så söt dock väldigt genomskinlig. Inget jag hade brytt mig om i vanliga fall, men igår kändes det inte helt ok hihi. Hade iallafall det så himla trevligt igår då vi startade med att prova ut våra ombyten och sen så gick vi och fika. Där åt jag en sådan god snickerskaka. Shit, ja slicka nästan ur tallriken, men jag var ju i sällskap och ansåg just då att det kändes inte helt ok fast hade jag vart hemma då hade det fatet varit så gott som  ny diskat. Sedan gick vi tillbaka och käka och min mage stog åt alla håll för dom har så himla god mat där. Sen var det bara att försöka smälta maten fort som tusan och åla i sig jeansen vilket inte var helt lätt. Sen var det igång och tack vare att alla där är så trevliga, öppna och roliga så är det alltid lika kul.
En upplevelse som jag inte skulle vilja vara utan. 



Nu är det bråttom så ajöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar