onsdag 9 april 2014

ONSDAG; DET TAR SIG



Skulle bara förtydliga för dom som inte vet (troligtvis ingen, vem bryr sig liksom) att jag älskar den där jeansskjortan. Köpte den för flera år sen på någon bytarmarknad för några tior och det var den värd. Nu är den ganska sliten och fått hål här och var, men just nu blundar jag för det tills jag har hittat en likvärdig. Och helst gärna till samma pris. 

Idag ska vi hjälpa till på modevisningen och vad passar bättre än att jag fått en finne på hakan. Det här händer varje gång och just nu börjar jag bli lite trött på det. Känns som någon jävlas med mig. Bergis har någon en sån där woododocka på mig och lägger till en massa finnar. Och säkert tvingar mig att äta godis. Ja bara visste det! Visste att jag inte hade så dålig karaktär! 


Tränade igår då och det var ungefär lika tråkigt som alltid, men eftersom promenad uteblev då någon tyckte det var en bra ide att låta hela havet pissa ner på mig när jag cykla hem från jobbet. Det fanns efter det ingen som helst lust att ge sig ut igen. Överkonsumtion av sötmandlar och hembakat rostat bröd med centimeter tjockt smör på gjorde att jag kände mig tvungen att röra på mig. 




ajöken på er

2 kommentarer: