torsdag 10 april 2014

ETT FYND MÅ JAG SÄGA






Jag gillar chinos, gillar det verkligen. Avslappnat fast ändå lite well dressed, enligt mig. Kan hända att ni har andra åsikter, men eftersom det är min blogg så väger ju mina åsikter tyngts. Jag har ju så att säga majoriteten bakom mig eller jag är ju majoriteten förresten. Har jag också nämnt att jag älskar att bestämma? Inte? Nämen då har ni lärt er något här idag. Just nu. Precis här. Precis just nu har ni lärt er att aldrig låta mig bestämma för det brukar oftast bli kaos. Och beslut liksom. Jag hatar att ta beslut. Det är liksom så slutgiltigt. Ok, jag är väl inget chefsämne direkt, men någon gång kanske jag lyckats att övertala någon stackare därute om att jag bara är bäst och mest troligtvis kommer det stackars företaget sluta mindre lönsamt. Men jag menar, bara för att få glida runt i högklackat och pennkjol varje dag så skulle det vara så värt det. Så värt det. 

Och så kom jag off topic igen. Hur ofta händer det må tro. Ja rätt ofta faktiskt. Skulle tipsa om chinosen på bilden som finns på Lindex för 299 kronor. Känns lite sådär vårfräscht nu. Och dom är väldans sköna också om det nu är någon som prioriterar komfort före utseende. 

Ikväll ska jag packa min väska för imorgon åker jag iväg till min vän. Vet att det kommer bli väldigt ont om tid imorgon eftersom jag måste prioritera hundarna innan jag åker. Tågbiljetterna bokade jag idag och imorgon blir det bara till att tanka bilen och bege sig. Som jag har längtat.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar