onsdag 11 september 2013




Och så var det det här med skor också. Mina nya favoriter hade jag igår och dom är så sköna och jag fyndade dom till ett riktigt fint pris. Alltså tre överraskningar i ett och samma vilket bara kan betyda att det måste vara ett kinderägg som legat och undanhållit dom tills nu eller en av de visa männen som kommit med dom som en gåva för jag är ju faktiskt så nära ett helgon som man kan bli och barmhärtig. Vi får inte glömma det ordet. Skulle kunna tänka mig att bli kallad Heliga Sandra och få ett kloster uppkallat efter mig. Eller något liknande. Behöver ju inte vara ett kloster. Ett slott skulle nog passa bättre nu när jag tänker efter.  Bli slottsfru skulle jag också kunna tänka mig. Inga stora krav dock så att säga, för jag är ju ett helgon och det känns lite som att man är glad för det lilla i livet, det enkla. Nä, jag är nog nöjd med att bara vara en simpel samarit, barmhärtig samarit för Guds skull.


Och den där gungan var ju totalt livsfarlig om man hade superduper bråttom att sätta sig in i den innan kameran klickade. Gungade ju rakt in i stolpen och det var inte precis sådär jätte skönt, men det var ju bara att bita ihop och lipa en skvätt efter kortet för att sedan inta en professionell roll igen och göra de mest konstiga minerna på resterande korten. För jag är riktigt bra på det där med miner nuförtiden. Av tjugo kort kanske en är normal haha, aja man får inte vara kräsen. Tycker lite smått synd om omgivningarna som tvingas att se på mitt minspel vareviga dag, men troligtvis berikar jag deras dag med skratt. Och det vill jag inte ta ifrån dom. Kanske kan börja ta betalt för det. Känner att miljonerna bara kommer rulla in. 





Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar