måndag 12 augusti 2013






Äntligen hemma från jobb och mellanmålet är intaget och alla bakelserna hamnade i soptunnan. Jag har ju nu idag läst, inte bara en hälsotidning utan två!! Dubbelt så effektivt alltså hoppas jag på. Jag har kommit på att jag allt ska försöka att testa den där 5.2 dieten eller vad den nu hette. Ät superduper lite två dagar (typ svält jobbigt, jobbigt) och normalt fem dagar i veckan. Herregud, detta kommer jag klara direkt. No problemas liksom. Känner redan att kilona bara rinner av mig bara av att tänka på det. Nää, skojade bara såklart. Fick ångest direkt. Jag klarar mig inte utan choklad en dag hur ska jag någonsin klara detta?! Fast det är nödvändigt för nu får jag knappt på jeansen jag köpte för två veckor sen. Men man kan ju också vända på det och tänka, vilken tur att jag köpte mysbyxor också. Och om man vill tänka praktiskt så är ju de flesta storlekar i 36, 38 alltid slut och stl 42 finns nästan alltid kvar så strategisk så är det smartare att gå upp. Man måste alltid tänka positivt. 



ha en fin fortsatt kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar