onsdag 14 augusti 2013




Dagarna går fort fram och nu är det redan onsdag. Sitter här och fundrerar på hur jag ska lägga upp resterande dagarna denna vecka. Jag har lite krav nu. Jag måste gå upp tidigt och jag måste definitivt gå ut och gå minst en timme varje morgon. Sluta äta start på morgonen och sluta med en massa rostmackor på eftermiddagen och chokladen på kvällen den ska definitivt bort. Och colan den ska bort alla vardagar utom möjligtvis på fredag kväll. Man får inte vara för sträng. 

Hade ju ett misslyckande igår när jag hitta barnens choklad i kylen sen förra helgen. Och jag slukade den och hade ångest. Jag som skulle vara så duktig nu. Idag känner jag att jag är super taggad och nu är all choklad slut hemma så inga misslyckande är godtagbara längre. Nu är det mission "kom i dessa jäkla jeans" som gäller. Funderade en stund på att gå ner och styrketräna ikväll, men så långt har jag inte sjunkit än. Och definitivt inte så taggad. Man vill ju inte slita ut sig på första seriösa dagen.



Ha en fin dag

ps har den där bilden där som en påminnelse till mig själv att det är inte ok att ta en enda glass till ds

2 kommentarer:

  1. Själv satte jag igång med träningen igen idag. På med serien Dr Hart på tvn i träningsrummet och sen blev det 4 kr löpning.

    Sen precis som du, så måste jag sluta äta och dricka gott på veckorna så som jag har gjort nu under sommaren. Brukar unna mig gott på fredagar och lördagar så nu tillbaka till det. ;0)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Härligt!!!! Seriösa vardagen rules :))

    SvaraRadera