måndag 29 juli 2013












Det kunde blivit fredagens outfit för kvällen, men herregud vilken tur att jag bytte om. Det kändes lite som ett uttryck jag hörde av min bror häromdagen. Han undrade om jag hade kioskat idag? Trögtänkt som jag är så blev första tanken "what the fuck" och sen trilla polletten ner och då blev det ett asgarv. Kioskat, fnaskat. Fnaskat, kioskat.  Låter lite samma, men verkligen inte samma. För klart jag hade kioskat , men hade jag gått ut i den där så kanske folk trott det andra. Och inte nog med att den är en aningens kort så ser jag ut som en vandrande teletubbies fast trots allt detta så gillar jag den, men när man har en sån där vecka då man hatar allt och framförallt allt hos en själv så ska man inte lämna ytterdörren i något som man inte trivs i för då blir det aldrig bra. Det blir för jäkligt rent ut sagt. Psykiskt alltså. Herregud vilka tankar och beskyllningar det snurrar omkring där uppe i hjärnan. Hur kunde jag? Varför? Vill bara hem och byta om... so on, so on. Och för en gångs skull så var jag lite smart och tänkte på detta och bytte om till jeans. Jeans funkar i alla lägen. Skorna dom fick iallafall komma ut och lufta sig lite. Bäst att passa på innan man tröttnar helt på dom. Nitar, platå och kraftig klack brukar inte hålla i längden för mig. Och mest troligtvis inte för någon annan heller. Eller vad tycker ni?

Men anledningen till att bilderna är här är för att jag gillar solen i håret. Jag gillar solen på kvällen. Undebart med svensk sommar som visar sig på sin bästa sida. Den känslan är fin iallafall. Så vi koncentrerar oss på solen och glömmer resten. Och glöm för guds skull den där apfula tatueringen på benet. Ung och dum. Och ja mamma, du hade rätt....jag ångrar mig. 


Och idag har jag stillat mina shopping nerver och handlat lite. Dålig själv behärskning när man vet att man inte ska, men man är ju inte mer än mänsklig. Men imorgon ska jag gå och kioska lite så då kommer nog ekonomin gå upp lite. 




Ha de bäst nu alla.

2 kommentarer:

  1. Fin du är! Har du satt i löshåret igen eller är det clips? :)

    SvaraRadera
  2. Du vet att det är fult att ljuga Alexandra!!!! hehe. Men tack ändå :)
    Det är clips. Men snart så kanske det blir igen, men clips är rätt så bekvämt.

    Kram på dej

    SvaraRadera