torsdag 27 juni 2013





Idag har jag och Myran trotsat knotten och ridit. Eller kanske var det mer så att jag bara inte kunde säga nej en gång till efter alla dagar som hon frågat. Och det är inte så att jag inte vill, men det är tusen saker som ska göras eller så är man för trött eller så regnar det eller så har man bara tusen fåniga ursäkter. Egentligen är det bara att köra. Tänk aldrig om utan bara göra det. Allt löser ju sig ändå. 

Mina duktiga bröder hade gjort iordning ett rum att undfly knotten i på golfen och det blev verkligen supermysigt och världens gulligaste dörr har dom gjort. Tror allt att det finns mer talang i den här familjen än mig. Jag säger ju inte att dom på något vis är bättre än mig, men lite cred ger jag dom. Men alla vet ju alltid att minst är bäst och sist är perfektion personifierad. Tror inte jag behöver förklara för er smarta människor här, ni förstår ju precis vad jag menar. Och ni som föddes sist i kullen förstår betydligt mer. 



Nu ska jag bara ta det lungt och klicka på Netflix och se vad som kan tänkas finnas att roa denna rastlösa själ.



Ha de fint alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar