onsdag 26 juni 2013




Hur fort kan dagarna gå egentligen? Jag hinner ju bara vakna och gå lägga mig och det trots att jag kämpar mot klockan varje kväll och ska prombt utnyttja hela dagen till och med tjuva lite på nästa dagens timmar. Fast då är det förstås inte riktigt kul att gå upp tidigt. Denna vecka har jag inte tagit en enda pw. Dels för jag har blivit grymt lat och dels för att jag vill att Smillas ben ska vila lite då hon har haft problem med det den senaste tiden. Så radera den första ursäkten för det handlar såklart inte om att jag blivit lat.... jag? Lat? Nää, hur kunde jag ens tänka den tanken och ännu värre skriva ner den. Hade raderat den om jag inte vore så bekväm. Inte lat, men kanske en smula bekväm. Inte samma sak. Definitivt inte. 

Igår skulle storebror lana med en vän och jag fick äran att köpa pizza. Hur trevligt var det då att komma hem med fel och åka tillbaks och göra rätt, men jag lyckades iallafall och alla var nöjda och glada. Själv fick jag äta den där pizza biten ingen ville ha trots att jag köpt thai mat och skulle vara lite nyttigare. Lillebror han ville inte ha thai utan skulle ha storebrors pizza. Så ni förstår att det är lite bökigt innan varje människa är nöjda och glada här. Och thai maten den får bli dagens mat istället för falukorv.



ajöss & good bye






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar