tisdag 25 juni 2013







Mitt bord är äntligen klart. Nu ska jag flytta in det i lusthuset och hålla tummarna för att det kommer att bli så där bra som jag fick för mig att det skulle bli när jag satte igång detta projekt i söndags. Det var ett enkelt projekt och ekonomiskt då de flesta bitar var spillbitar. Det lönar sig att spara på de där bitarna som blir över istället för att slänga eller såga till ved. 

Nu tyckte väl jag att mitt bord såg en aningens överdimensionerat längst upp och det är jag inte nöjd med. Nästa bord ska verkligen göras annorlunda. Det är så kul att snickra så jag blir galen. Det är då 

jag känner livet i mig. 

Satte upp panel på en vägg i kiosken med och det blev hur fint som helst. Till och med att jag inte vill måla det, då är det något som är fel. Dock delar vi inte samma uppfattning här hemma så vi får väl se hur det blir. 

  

Ha en fin dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar