torsdag 20 juni 2013





Att oreda kan se vackert ut ibland känns lite sådär tvärtom på något vis. Fast ibland är oredan att föredra jämfört med ordningen. Kanske är det för att det kan se tråkigt ut med perfektion överallt eller trivs man i ett lite mer kaos. Jag trivs inte i alltför mycket kaos, men erkänner att jag nu släpper efter med städningen till förmån för trädgården. Och trädgården till förmånen för något mycket roligare. Så jag antar att jag får stå ut med kaos. Och man får intala sig att det är ett charmigt kaos, men dan såhär innan midsommar så inser jag att jag har inget charmigt kaos. Inte charmigt kaos alls utan mer som en bomb som briserat i varenda rum. Plädar och kuddar överallt, överdrag som skulle tvättats för en månad sen och golv som klibbar sig i sockarna när man försöker glida förbi. Men vi struntar i det nu. Nu drar vi till  Lions och försöker hitta oss ett lämpligt skåp i nittio centimeters höjden till våran kiosk. 




Ha en fortsatt fin dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar