onsdag 19 juni 2013












Idag medans lillebror sov passade jag och Myran på att beöka vårat lilla pysselhus. Äntligen tog jag tag i gatupratarna som ska till kiosken (skulle tydligen gjort det förra sommaren,,,ops) och satt igång att måla dom. Blev lite sådär smått drabbad av pysseldjävulen och kom på tusen projekt till som jag bara måste göra. Jag började på en till iallafall så får vi se hur det går med den saken. Chansar att den är lagom klar till min pension om jag inte snabbar på lite alltså. 



Det ska byggas kraftiga avlastningsbord till kiosk och lusthus, snickras skåp, måla, måla, måla och däremellan ska det sys puff puffiga kjolar. Och så ska ju midsommarafton och midsommardagen klämmas in också. Kan bli lite trångt, men jag tänker positivt. 



Imorgon åker jag och Myran på en liten roadtrip bara vi tjejer för att leta 
efter bra krukor till kiosken. Önska oss lycka till !



Kram






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar