måndag 6 maj 2013






Vad himla trevligt att det är fint väder för då måste jag gå ut och pyssla i trädgården.... hade faktisk sett fram emot att inta soffan på altanen och läsa i min bok. Och det är inte alls för att jag är sjukt trött och slut på energi och bra ideer. Noop, det är bara för att jag känner att min hjärna behöver lite seriös stimulans. En sån här super brain som jag har håller sig liksom inte i trim alldeles själv. Det där med att träna kroppen är så 2012. En annan ligger ju lite före så att säga. Kanske man ska ta och kombinera brain med beuty och passa på att sola samtidigt. Jag är en en gång så extremt multitasked att jag knappt förstår det själv. Och detta är definitivt inte självironi utan måndagens avskalade och så genomtänkta sanning. Finns det något roligare på en måndag än att upptäcka att man är bland det bästa som hänt jorden sen mjölkchokladen uppfanns. Med de orden säger jag ajöken på er och troligtvis på återseende.



ha de gött







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar