onsdag 8 maj 2013





Onsdagen är snart förbi och det är inte bara lilllördag idag utan också lillfredag för i morgon är vi ju lediga. Kan lugnt säga att jag behöver en morgon utan min hemska väckarklockas ständiga skrik. Jag blir lika rädd varje gång den piper till och tre snoozar senare är jag i ett chocktillstånd och undrar alltid varför jag plågar mig så här varje morgon, men inser senare att jag kommer att överleva denna dagen med utan några som helst bekymmer. Fast de dära morgnarna de är inte att leka med. 

Lyssnar på "Silvias sista önskan"i lurarna efter Morgonpasset i P3 och livet eller rättare sagt morgonen blir så mycket roligare med lite fniss och crazyness sådär som bara morgonpasset kan leverera en sömnig vardagsmorgon. Igår fick Hanna mig att vikas dubbel av skratt när hon pratade om sin gamla lärare eller var han bara en vikarie, skitsamma han bar en skinnpaj och hon fick testa och åka på hans motorcykel. 



Nu ska jag ge mig ut och hänga upp mina fina tavlor i lusthuset. Spännande som tusan.


Kramars

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar