onsdag 15 maj 2013



Kolla in underbettet på sötmaja hihi. Hon är bara för go. Det enda negativa är att hon kissar på sig när hon blir glad så det kan bli små fläckar här och där, men det är bara att torka upp och se glad ut och hoppas innerligt att det går över när hon blir större. 



Igår var jag ute på en pw i nästan två timmar. Hur störande är det inte när man missberäknar rutten och inser att den är för kort. Det fattades en kvart...en ynka liten kvart. Bara att göra om och göra rätt idag,om jag har barnvakt vill säga. Det kändes mindre bra när jag senare tryckte i mig barnens mjölkchoklad nästan helt själv. Och då snackar vi inte en sån där liten sak utan en 200 gramare, så idag känner jag mig inte alls stolt över mig själv. Så dålig stil. Jag har lagt en skam över mig själv och säkert dragit en skam över min familj.... ruskigt nära att jag blir stenad. Nää nu ska det bara bli skärpning. Nu ska jag lyckas. Hur svårt kan det liksom vara att tappa ett jäklars ynka kilo? Jag begär inte tio liksom (även fast det vore trevligt) utan ett kilo bara...ett kilo eller fem om det ska vara sanning, men ett till att börja med. 



ha en fin dag 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar