söndag 3 mars 2013




Idag har vi vart och tittat på storasysters bandymatch och ätit på Mandy´s i Töreboda. Sumering av det är att matchen var väldans spännande och maten god, men alldeles för stora portioner och en aningens dyrt för en hamburgare. Däremot skulle jag vilja testa deras efterrätts meny....mums. 

Här hemma har vi försökt möblera om, bytt möbler och den eviga sysslan städa. Tydligen finns det inget som heter städa för mycket. Själv anser ja att jag städat för en hel livstid redan och jag undrar varje dag hur jag orkat att utföra dessa träliga vardagssysslor. Det är ett smärre mirakel. 

Jag fortsätter min vecka i ett dåligt spår av trötthet och ständigt godissug. Förstår inte vad som hänt mej, men den där svackan vill bara bli till en lång raksträcka utan slut. Denna vecka har jag gått på någon enstaka promenad (hurtigare än snigeltakt), tränat två dagar, men jag har cyklat tre gånger till och från jobbet denna veckan så lite plus i kanten får jag fast bara lite. Vill inte nöja mig med dessa resultat utan siktar mot högre höjder när kroppen orkar igen. 


Solen skiner, fåglarna kvittrar och våren är på ingång. Då kan det bara bli bättre.


kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar