fredag 1 mars 2013



Här är det aldrig ordning och den där skrivaren är kanske lite för stor och lite för i vägen och jag sätter mina inspirationsbilder lite huller om buller, men ibland trivs man bäst i ett ordningsamt kaos.


Ska snart bege mig till jobbet och inse att det är sista jobbdagen på veckan, så så skönt. Nu vill jag ha sovmorgon. Idag fick jag stå och göra chokladbollar klockan halv sex på morgonen. Inte det roligaste, men inte det tråkigaste heller. Sitter här utan musik för datorn bara krånglar för mig. Har överlevt en och en halv vecka utan min iphone (den har funkat i laddaren ibland) och det går ju, men man känner sig halv på något vis. Saknar Instagram och att den alltid höll koll på saker åt mig. Nu måste jag minnas själv. 


kram på er  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar