torsdag 28 februari 2013



Lite såhär blev resultat efter min galna, men tydligen så briljanta idé. Kan bara säga att den känns inte lika briljant just nu fast man vänjer sig nog....eller inte hihi.



Nu har vi bakat lite kakor till jobbfika i Skövde och lite att ha hemma eftersom jag tydligen är inne i en socker fas. Inget kul alls och nu måste jag verkligen skärpa mig med promenader och träning. Och idag börjar jag. Eller kanske imorgon. Nää idag måste jag börja. Eller jag börjar när det känns rätt liksom. Man ska ju inte slita ut sig i onödan så att säga.



kram

2 kommentarer:

  1. Åh jag är inne i precis samma svacka! Vågen skjuter i höjden och motivationen blir bara sämre å sämre. :( ska vi ta en promenad ihop en dag kanske? :) kram

    SvaraRadera
  2. Jätte jätte jättegärna promenad. Hör av dig bara :)
    kram

    SvaraRadera