torsdag 21 mars 2013




Dessa två plagg gillar jag skarpt till Myran, men hon "tycker mindre" om dom så att säga. Acne tröjan som är sjukt fin hatar hon och vägrar ha på sig. Det är inget kul alls. Fast någon gång borde jag lära mig att inte välja åt henne, men det är en dålig ovana som säkert aldrig kommer gå bort. Även när hon är trettio kommer jag väl handla kläder åt henne och hon kommer förmodligen aldrig ha på sig dom heller.  Och det känns lite svårt att tvinga på henne kläderna då och jag antar att mutor har slutat fungera för längesen. Fast då kanske hon har fått barn och jag blivit mormor hahaha och då kan jag fortsätta med min fula ovana igen på barnbarnen. Sånna där stickade tröjor som alla hatade att få och bara mjuka paket. 



ajöss & ajöken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar